Praktické stáže RoarFun™

Manažer zákaznické péče.

Baví tě komunikace s lidmi a chceš být u toho, když se klientům plní sny? V RoarFun věříme, že zákaznická péče je srdcem každé úspěšné firmy. Jako manažer zákaznické péče budeš mít možnost rozvíjet své komunikační dovednosti, učit se profesionálnímu přístupu ke klientům a stát se součástí týmu, který přináší radost.

Odměna+100 XP pro start do života

Požadavky

  • Čeština C2
  • Plynulá angličtina
  • Výborné komunikační schopnosti
  • Spolehlivost, trpělivost a pozitivní přístup
  • Schopnost samostatné práce i týmové spolupráce
  • Zkušenosti se zákaznickou péčí výhodou, ale nejsou nutné
  • Schopnost pracovat s kancelářským softwarem a online nástroji (např. Gmail)

Délka

Flexibilní možnosti – letní stáže (8 – 12 týdnů), semestrální stáže (3 – 4 měsíce)

Stážní náplň

  • Komunikace s klienty e-mailem, telefonicky a případně osobně
  • Zodpovídání dotazů, poskytování informací o službách a produktech
  • Práce se CRM systémem – zadávání a aktualizace údajů
  • Spolupráce s produkčním a marketingovým týmem
  • Zjišťování zpětné vazby od klientů a její zpracování
  • Pomoc s řešením stížností nebo speciálních požadavků
  • Vytváření přátelského a profesionálního dojmu značky RoarFun
Naším cílem je umožnit studentům získat cenné zkušenosti z praxe ve firmě plné svobody sebevyjádření, pozitivity a technologií.

Co nabízíme

  • Skvělý kolektiv plný energie a podpory
  • Mentoring od zkušených kolegů
  • Získání cenných komunikačních a organizačních dovedností
  • Možnost dlouhodobé spolupráce po stáži
  • Účast na reálných projektech a eventech
  • Možnost růstu a rozvoje v rámci firmy

Uvítáme uchazeče s předchozími zkušenostmi i bez nich, pokud mají ochotu učit se profesi manažera zákaznické péče. Náplň stáže lze projednat individuálně a přizpůsobit ji vašemu studiu nebo současnému zaměstnání. Nezáleží, odkud jste – Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Pardubice, Ústí nad Labem, Zlín nebo třeba Krkonoše – u nás můžete absolvovat stáž na dálku. Zařídíme vše tak, abyste mohli stáž pohodlně absolvovat z domova nebo jiného místa, které vám vyhovuje.

Máte zájem?
Zašlete svůj životopis a údaje na adresu s označením “Stáže customer care”
carestaze@roarfun.cz

Naší misí je přinášet štěstí každému člověku na světě.

Naší vizí je poskytovat neuvěřitelnou zábavu na místě, kde se zákazníci mohou bavit, ať už jsou to děti, teenageři nebo dospělí.

Naše hodnoty jsou:

  • Především si vážíme lidí, kteří s námi spolupracují. Pokud jsou spokojeni oni, jsou spokojeni i naši klienti.

  • Snažíme se, aby byli zákazníci spokojení, aby se k nám vraceli a sdíleli radost s ostatními.

  • Vytváříme lidem veselé vzpomínky a spojujeme je s kolegy, přáteli a rodinou bez ohledu na věk.

  • Vždy přemýšlíme o tom, jak se zlepšit a co by se dalo udělat lépe.

  • Pohání nás vášeň a odhodlání poskytovat našim klientům ty nejlepší zážitky.

  • Nabízíme pouze zábavu, která nás samotné baví.

  • Přinášíme nejúžasnější zábavu pro každého hosta.